پر سود ترین ارزهای دیجیتال در سال 2021 و 2022

11 مه 2022
3.7/5 - (55 امتیاز)

دنیای ارزهای دیجیتال، دنیایی جذاب و پر ریسک اما شیرین است. خیلی از افراد در این بیزنس سود های کلانی بدست آوردند و البته بسیاری نیز سرمایه خود را به علت عدم شناخت و آگاهی از دست دادند. در این مقاله قصد داریم پر سود ترین ارزهای دیجیتال در سال 2021 و 2022 به شما عزیزان معرفی کنیم. ارز هایی که هر کدام حاشیه ها و خبر های مخصوص به خود را داشتند و بخش بزرگی از دنیای کریپتو را تشکیل میدهند. معرفی این ارز ها به معنی تبلیغ و تایید آنها نیست. این اطلاعات صرفا برای آگاهی شما بوده و شما میتوانید نسبت به هر کدام انها تحقیقات کافی را به عمل بیاورید. اگر به حوزه ارز های دیجیتال علاقه مندید تا انتهای مقاله با بخش ارز دیجیتال پرشین مگ همراه باشید.

دش – Dash

ارز دیجیتال دش سیستم بلاک چین خود را دقیقا همانند بیت کوین عرضه کرده. اما نکته ای که باعث شده دش مزیتی نسبت به بیت کوین داشته باشد، قابلیت معامله ناشناس در آن است. در دنیای ارز های دیجیتال مخفی بودن هویت کمک شایانی به افراد برای انتقال پول و حفظ آن خواهد کرد. به همین خاطر دش از محبوبیت بالایی بین طرفدارانش برخوردار است. سرمایه گذاری بر روی دش از لحاظ قدرت نقد شوندگی و سرعت معاملات بسیار کار عاقلانه ای است اما اینکه از لحاظ جای رشد چقدر بتواند رشد پیدا کند باید خودتان تحقیق و بررسی های لازم را به عمل آورید.

پر سود ترین ارزهای دیجیتال در سال 2021 و 2022

شیبا اینو – shiba inu

شیبا اینو ورودی پر سروصدا به بازار رمز ارزها داشت. از داستان عجیب شکل گیری اش گرفته تا حاشیه های مختلف با ایلان ماسک. شیبا در طی بازه یک ساله ۱۷۴,۹۰۰ درصد سود داشته. بسیاری از معامله گران ارز دیجیتال پیشبینی میکردند که این ارز بتواند به همین زودی ها موفق شود. افراد زیادی نیز از صعود های ناگهانی این ارز سود برده اند. بین خریداران شبیا تنها کسانی موفق شدند که برنامه ای دقیق و هوش مالی خوبی داشتند. سود دهی شیبا باعث شد بسیاری از افراد بدون شناخت کافی از این ارز آن را خریداری کنند با ضرر های سنگین پرونده آن را بسته و به دست فراموشی بسپارند.

ریپل – Ripple

ریپل از ارز های پر قدرت بازار کریپتوکارنسی است. در ابتدا هدف از ساخت این ارز انتقال سریع ارز در بین بانک ها بود. اما با سرمایه گذاری تعداد زیادی از سرمایه گذاران این ارز رشد فوق العادی کرد. تا حدی که بعضی برایش ادعا رقابت با بیت کوین را ساختند در حالی که خود اصلا چنین ادعا نداشت. سرعت معامله این ارز همچنان از مزیت های اصلی آن است. سرمایه گذاری بر روی این ارز نیز از انتخاب های خوب امسال میباشد. پر سود ترین ارزهای دیجیتال در سال 2021 شاید برای ریپل عنوان خوبی نباشد اما قطعا یکی از ارزهای دارای پتانسیل بین تمام رمز ارز هاست.

اکسی اینفینیتی – Axie Infinity

اکسی اینفینیتی نام یک بازی و ارز دیجیتال مبتنی بر بلاکچین است. اکسی اینفینیتی سال ۲۰۲۱ از شبکه لوم به یکی از زنجیره‌های جانبی اتریوم به ‌نام رونین به ‌منظور کاهش ترافیک و کارمزد مهاجرت کرد. همین تغییر باعث رشد 80 درصدی این ارز و رسیدن آن به قیمت 11 دلار در هفته آخر ماه آوریل شد. این پیشرفت ها و سوددهی به همینجا هم ختم نشد. با ادامه رشد این ارز توانست تا مرز 45 دلار نیز پیش برود که نقطه عطف بزرگی برایش بود. ایر دراپ این ارز با استقبال فوق العاده ای مواجه گشت و بر محبوبیتش افزود. با اینکه این ارز هم اکنون اوج خود را به سر میبرد اما باز هم کارشناس پیشبینی میکنند که رشد آن تمام نشده است.

اتریوم – Ethereum

مورد بعدی در لیست پر سود ترین ارزهای دیجیتال در سال 2021 رقیب قدیمی و سرسخت بیت کوین یعنی اتریوم است. اتریوم نوعی پلتفرم آزاد مبتنی بر فناوری بلاکچین بوده که در سال 2014 توسط ویتالیک بوترین ایجاد و راه اندازی شد. این ارز با علامت اختصاری ETH شناخته می شود. توکن بلاکچین اتریوم با اسم اتر، ‏یکی از سه ارز رمزنگاری شده برتر جهان است. اتریوم یکی از بهترین ارز ها برای سرمایه گذاری بوده و کارشناسان آینده درخشانی برای این رمز ارز میبینند. با توجه به برنامه های این شرکت برای اتریوم پیش بینی میشود که آنها با رشد خوبی همراه شوند حتی بیش از پیش سرمایه جذب کنند.

سولانا – Solana

بیشتر فعالیت های سولانا در زمینه راه‌حل‌ های دیفای و اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز است. سولانا در چهار ماه آخر سال با رشد فزاینده ای روبرو شد. رشدی که تمام خریداران را شگفت زده کرد و از خرید خود راضی نگاه داشت. سولانا در اول ماه نوامبر به قیمت 260 دلار رسید و در لیست پر سود ترین ارزهای دیجیتال در سال 2021 قرار گرفت. راه اندازی صندوق سرمایه‌گذاری سولانا در شرکت گری‌اسکیل و همکاری با مروگر بریو سبب رشد بیشتر این شرکت و ارز سول شد. این ارز نیز از ارز های خوب و پر بازده در بین کریپتوکارنسی های موجود در بازار بود که باید منتظر آینده اش بمانیم.

پر سود ترین ارزهای دیجیتال در سال 2021 و 2022

دیسنترالند – Decentraland

با داغ شدن بازار متاورس ارز های این دنیای جذاب هم از قافله عقب نماندند و یکی پس از دیگری رشد کردند. دیسنترالند با بازی متاورسی خود و ارز اختصاصی مانا یکی از پایه های اصلی و شرکت های تاثیر گذار بر صنعت کریپتوکارنسی است. بسیاری رشد این ارز را منوط به آینده متاورس و بقای آن میدانند. باید منتظر دنیای متاورس ماند. سهولت بیشتر برای ورود به این دنیا و بازی های آن بدون شک باعث رشد این ارز ها و شرکت های متاورسی خواهد بود. با ورود آتاری به دنیای دیسنترالند امید ها برای رشد ارز این شرکت بالا گرفت چراکه پشتوانه ای قوی و با اصالت آن را دنبال میکرد.

سند باکس – sandbox

بازی سند باکس نیز همانند دیسنترالند یک بازی متاورسی با شباهتی زیاد به ماینکرافت میباشد. مکانیزم ها در این بازی به شکلی برنامه ریزی شده که شما بتوانید هر تغییری در این دنیا ایجاد کنید. دارایی های دیجیتال خود را بسازید، منتشر کنید و بفروشید. این ارز نیز درست همان موقع که متاورس هایپ شد مورد توجع بسیاری قرار گرفت و رشد کرد. در حال حاضر این ارز در اوج قیمتی است باید منتظر آینده ماند و سرانجامش را دید. برنامه های این شرکت برای کسب درآمد بازیکنان باعث شده افراد بسیاری به آینده آن امیدوار باشند. البته هم اکنون برای این بازی موانعی مثل سهولت دسترسی وجود دارد که امید است در آینده بر طرف شود.

سخن آخر

نوشته ما با عنوان پر سود ترین ارزهای دیجیتال در سال 2021 و 2022 به پایان رسید. امیدوارم از اطلاعات موجود در متن استفاده های لازم را برده باشید. تمامی این ارز ها پشتوانه ای قوی دارند و به احتمال قوی در آینده رشد خوبی برایشان همراه خواهد بود. با این حال کارشناسان مختلف نظرات گوناگونی دارند. برخی از آنها پیشرفت ارز هایی مثل شیبا و ارزهای متاورسی را رد میکنند و  بر عکس برخی نیز ادعا پیشرفت و رشد چشمگیر آن ها را دارند. بازار رمز ارز ها تاکنون به ما نشان داده که خیلی قابل پیش بینی نیست اما باز هم میتوان در این قمار شرکت کرد و سود برد. به نظر شما کدام یک از این ارز های نام برده شده در سال جاری سود بیشتری نصیب خریداران خواهد کرد؟

3.7/5 - (55 امتیاز)
0
نویسنده مطلب علی شریفی

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های پرشین میزبان