ایکس باکس گیم پس و بازی های فوریه 2022

04 فوریه 2022
5/5 - (4 امتیاز)

بازی های ایکس باکس

 

ایکس باکس گیم پس بازی های ماه فوریه 2022 را معرفی کرد و مشترکین این سرویس بزرگ به عنوانی همچون CrossfireX و Telling Lies دسترسی خواهند داشت. این اولین موج بازی های فوریه 2022 سرویس Xbox Game Pass است که توسط مایکروسافت اعلام شد.

 

بر همین اساس در تاریخ 3 فوریه (14 بهمن) سه بازی جذاب بر روی سرویس Xbox Game Pass قرار میگیرد:

  • Dreamscaper برای PC، کنسول و Cloud
  • Contrast برای کنسول و Cloud
  • Telling Lies برای PC، کنسول و Cloud

 

با ما همراه باشید تا تصاویر فوق العاده سرویس Xbox Game Pass این سه بازی جذاب را مشاهده کنیم

بازی Dreamscaper در ایکس باکس گیم پس

بازی Dreamscaper از یک سیستم عمیق مبارزه ای پیشرفته برخوردار است و همه بازیکنان ماهر در آن پاداش می گیرند. باید جهت یابی دقیقی در بازی داشته باشید و با یک زمان بندی درست، بتوانید رفلکس های سریعی را برای شکست دادن تمام دشمنان خود صورت دهید. گزینه های جنگی به ندرت برای شما یافت می شوند و همیشه باید برای شکست دادن دشمنان خود سنگ تمام بگذارید. بازی شامل قدرت های مختلفی است. در طی بازی باید حملات خود را در دنیای سورئال و پیچیده بازی به نمایش گذارید. فضای بازی پیچیده است و زمان همه چیز را کنترل می کند.

 

بازی Dreamscaper از یک Home Town تشکیل شده و باید آن را ارتقا دهید. محتوا های دیگری هم در بازی وجود دارد که یک گیم پلی 4 الی 6 ساعته برای تان خواهد داشت. این بازی شوتر بالا به پایین در یک سیاه چال مخوف جریان دارد که المان های نوینی را در سبک راگ لایت ARPG به بازیکنان ارائه خواهد کرد. بازی در هر سیاه چال خود، چندین المان اسرارآمیز به نمایش خواهد گذاشت که در دنیای همیشه در حال تغییر بازی مشغول گشت و گذار هستند و برای شما چالش های منحصر به فردی را ایجاد خواهند کرد.

 

بازی Dreamscaper

 

بازی Contrast

در اولین رویارویی با بازی Contrast شما داخل یک منجنیق وسط یک دنیای کاملا بیگانه پرتاب می‏ شوید. تصور کنید که هیچ چیز از این دنیا نمی دانید و آشفته و سردرگم، گیج و منگ می‏مانید. این بی مقدمه بودن اولین ضربه ی داستان به بازی است. ممکن است داستان تقریبا نویی در دنیای بازیهای ویدئویی باشد و تا به حال فقط نمونه های انگشت شماری از این نوآوری داشته باشیم، از بازیهایی که به مفهوم خانواده و هویت کودکان اهمیت داده اند اما وقتی شما در نقش کسی قرار می گیرید که معلوم نیست خواب است، رویاست، آدم است یا سایه، حیوان است یا پری.

 

سایه همانطور که رویش مانور داده شده بود عنصر اصلی و محرک گیم پلی است. در حل پازلها نقش به سزایی دارد و تا حد امکان معماهای خوبی هم برای بازی به وجود آورده است اما این به این معنی نیست که پازل ها بی مشکلند. نوسان در بین این پازل ها زیاد است و برخی از آنان سخت و دیگری آسانند. بعضی هاشان هم منطق درست حسابی ندارند و کلی آزمون و خطا باید انجام داد تا به راه حل مناسبی رسید.

 

بازی Contrast

 

بازی Telling Lies

بازی Telling Lies ترکیبی از داستانی معاصر و تکنولوژی روز را در هم آمیخته است، به طوریکه برعکس Her Story که با یک سیستم اداری قدیمی طرف بودید، در اینجا تیم سازنده سیستمی را طراحی کرده که با ظاهری جذاب و دقت فراوان به جزییات، باعث شده ساعت ها بتوانید در محیط و داستان بازی غرق شده و با جستجو در ویدیوها، صحبت های افراد پرونده را گوش دهید تا بتوانید آن را به سرانجام برسانید.

 

بازی Telling Lies یک عنوان ایندی جدید می باشد که توسط Furious Bee Limited و سم بارلو (Sam Barlow)، طراح بازی بریتانیایی که در بین گیمر ها بیشتر به خاطر نویسندگی و طراحی Her Story و نیز دو عنوان Silent Hill: Shattered Memories و Silent Hill: Origins شناخته می شود، ساخته شده است.بازی ماجرایی و شبیه سازی Telling Lies اساساً یک فیلم تعاملی با داستان پلیسی می باشد که داستان آن در ارتباط با چهار زندگی خصوصی و یک دروغ بزرگ است. برای کشف حقیقت باید به طور مخفیانه مکالمات ویدیویی ضبط شده را بررسی کنید. همانطور که سازنده می‌گوید، Telling Lies یک جانشین معنوی برای Her Story است.

 

Telling Lies

 

در ادامه بازی های فوریه 2022 ایکس باکس گیم پس در تاریخ 10 فوریه مصادف با 21 بهمن ماه پنج عنوان جذاب دیگر برای دانلود بر روی ایکس باکس گیم پس قرار می گیرد:

  • CrossfireX برای کنسول
  • Edge of Eternity برای PC، کنسول و Cloud
  • Skul: The Hero Slayer برای PC، کنسول و Cloud
  • Besiege برای PC، کنسول و Cloud
  • The Last Kids on Earth and the Staff of Doom برای PC، کنسول و Cloud

 

بازی CrossfireX در ایکس باکس گیم پس

بازی CrossfireX، یک عنوان شوتر اول شخص است که به نوعی بازسازی عنوان کلاسیک Crossfire به شمار می رود. این بازی، که نخستین عنوان از مجموعه کراس فایر به شمار می رود که از سال 2007 تا کنون بر روی کنسول عرضه شده است، از دو بخش مجزا تشکیل شده است که هریک توسط یکی از استودیو های یادشده توسعه داده شده است. بخش نخست، کمپین تک نفره بازی می باشد و بخش دوم نیز مد چندنفره بازی است که شباهت های بسیاری بین آن و بازی های شوتر اول شخصی نظیر Counter-Strike: Global Offensive مشاهده می شود.

 

کراس فایر اصلی در سال 2007 منتشر شد و به دلیل سبک مبارزه رقابتی، محبوبیت بسیار زیادی در کشور های چین و کره جنوبی کسب کرد. در حالی که کانتر استرایک یکی از شوتر های گروهی محبوب میان بازی کنان غربی است، این Crossfire است که آسیایی‌ ها را سرگرم می کند. بازی CrossfireX به دنبال جذب بازی کنان جدیدی است و آن ها را با دو قسمت از داستان آشنا می کند. در سویی یک گروه نظامی مستقل به نام Global Risk قرار دارد و در سوی دیگر نیز گروه تروریستی بلک لیست. به قولی گلوبال ریسک همان آدم های خوب داستان هستند و بلک لیست نیز آدم های شرور که برای پول، هر کاری انجام می دهند.

 

بازی CrossfireX

 

بازی Edge of Eternity

بازی Edge Of Eternity در سرزمینی به نام Heryon اتفاق می افتد که سال ها پیش موجوداتی فضایی به نام Archelite با تکنولوژی های بسیار پیشرفته به ملاقات ساکنان آن آمدند. هریان که جامعه ای با ساختاری مانند قرون وسطا اما با توانایی استفاده از جادوست، مهمانان جدید خود را که ادعای کمک به بهبود زندگی آن ها را داشتند، با آغوش باز پذیرفتند اما بعد از مدتی نه چندان طولانی مشخص شد که هدف اصلی این میهمانان ناخوانده، استفاده از منابع این سرزمین است.

 

مهمترین فاکتور گیم پلی عناوین JRPG سیستم مبارزات آن هاست به طوری که هر عنوانی عملا سیستم خاص خود را دارد. Edge of Eternity از تلفیق سیستم ATB با سیستم Grid-Based استفاده می کند که سیستم اول دقیقا همان چیزی است که به طور سنتی از عناوین این سیستم دیده ایم ولی با این تفاوت که برای انجام جادو ها هم باید یک دور اضافه منتظر پر شدن خط حمل شخصیت بمانید و سیستم دوم از نظر ظاهری تا حدودی شبیه سری Fire Emblem است ولی با این تفاوت که فقط و فقط امکان جا به جایی در یک خانه وجود دارد. چیزی که به بخش مبارزات آسیب زده، دوربین افتضاح آن با پیچ و تاب های بی دلیل است که به کرات در حین انجام حرکات اتفاق می افتند و عملا باعث شده که بدون چرخاندن این دوربین کذایی، که به کندی هم اتفاق می افتد، نتوان نگاه استراتژیکی صحیحی به زمین مبارزه داشت.

 

بازی Edge of Eternity

 

بازی Skul: The Hero Slayer در ایکس باکس گیم پس

Skul The Hero Slayer یک تجربه اکشن و پلتفرمر است که ویژگی های مشابه سبک راگ لایک را به همراه خواهد داشت و می توانید در مپ های همیشه در حال تغییر و چالش برانگیز آن شرکت کنید. بازی شما را در مسیر هایی قرار می دهد که انتظار زیادی از آن ها ندارید و صرفا باید با مهارت های نبرد بالای خود، بتوانید پیروزی را برای خود کسب کنید. حمله ی بشر به قلعه شیطانی، چیزی نیست که جدید باشد و قبلا بار ها و بار ها آن را مشاهده کرده ایم، اما این بار زمان است که همه چیز را متفاوت جلوه خواهد داد. شما با ماجراجویی خود در این بازی، می توانید ارتش شاه را به جلو هدایت کرده و به یک قهرمان تبدیل شوید.

 

در این بازی تنها باید هشیار باشی و اجازه ندهید که نیرو های دشمن شما را غافلگیر کنند. همه چیز به سبک بازی شما بستگی دارد و باید سرعت و قدرت را در حملات خود داشته باشید. سعی کنید توانایی های جدید را سریع کسب کرده و قدرت های منحصر به فرد را در نبردها استفاده کنید. شما با اسکلت های معمولی روبرو نیستید و باید همواره در تلاش باشید که زره خوبی به تن کرده و در میانه نبرد، قدرت بالایی برای مقاومت در برابر دشمنان از خود نشان دهید.

 

Skul The Hero Slayer

 

بازی Besiege در Xbox Game Pass

در بازی Besiege چند حالت بازی وجود دارد که می توان بخش کمپین تک نفره، حالت کوآپ و سندباکس اشاره کرد. در بخشی از بازی هم که Level Editor نام دارد، می توانید ساخت و ساز های دلخواه خود را پی بگیرید و حالت ها و ماموریت بیشتری را برای بازی خود طراحی کنید. در بخش چندنفره می توانید ماشین های جاسوسی بسازید و آن ها را برای کسب اطلاعات به پایگاه دشمن ارسال کنید. بخش تک نفره بازی مربوط به ماموریت ها و اهدافی است که از قبل توسط سازندگان ایجاد شده است و رقابت برای پیروزی در دنیای Besiege شکل گرفته است.

 

تجربه بازی Besiege را می توانید با مادهای سفارشی، در مدت زمان طولانی تری ادامه دهید. این مادها درواقع جهان بازی را گسترش می دهند و حتی می توانید مادهای بازیکنان دیگر را هم دانلود کرده و استفاده کنید. مراحل موجود در مادها منطقی هستند و سازندگان ساز و کاری ایجاد کرده اند که کاستوم های اضافه شده به سازه ها و ماشین ها، سختی غیرمنطقی نداشته باشند و بلاک ها و آبجکت های تعیین شده روی آنان دارای نقاط قوت و ضعف باشند تا بازی از حالت منطقی خود خارج نشود.

 

Besiege

 

بازی The Last Kids on Earth and the Staff of Doom

شما در شهر Wakefield قرار دارید و با 4 نوجوان با نام های Jack، Quint، June و Dirk آشنا می شوید. دنیای بازی مملو از زامبی ها و هیولا های وحشتناک است و شما باید با هدایت این گروه چهار نفره، باید برای هدفی بزرگ بجنگید که جلوگیری از رسیدن شخصیت بد داستان به اسم Malondre به قدرت Staff of Doom است.

 

بازی با زاویه دوربین ایزومتریک دید خوبی از نقشه و دنیای خودش در اختیار شما قرار می دهد. هرکدام از این 4 نوجوان، قابلیت های منحصر به فرد و متفاوتی دارند که در مواقع حساس و نبرد با هیولا ها به کمک شما خواهند آمد. همچنین با استفاده از سیستم Crafting بازی می توانید تجهیزات، سلاح ها و قابلیت های خود را ارتقا دهید تا به مرور با پیشروی در مراحل بازی قوی تر شده و برای مبارزات سخت تر در مراحل پایانی آماده باشید.

 

The Last Kids on Earth and the Staff of Doom

 

دو عنوان CrossfireX و Edge of Eternity از روز اول عرضه بر روی Gamepass قرار می گیرند. بنابراین طرفداران این بازی که مشترک این سرویس هستند‌، می توانند از اولین روز انتشار به تجربه عناوین مورد علاقه خود بپردازند. نهایت بازی دیگری در 14 فوریه مصادف با 25 بهمن به عنوان حسن ختام بازی های فوریه 2022 برای کاربران سرویس ایکس باکس گیم پس در دسترس قرار خواهد گرفت. این عناوین شامل بازی های زیر است:

  • Ark: Ultimate Survivor Edition برای PC، کنسول و Cloud

 

بازی Ark: Ultimate Survivor Edition

بازی ARK یک عنوان اول شخص جهان آزاد می باشد که شما در نقش یک انسان عریان در جزیره چشمان خود را باز کرده و خود را در جزیره دایناسورها می بینید. البته شما در این جزیره تنها نیستید؛ انسان های دیگری نیز مثل شما در این جزیره حضور دارند و شما باید به مانند همه بازیهای این سبک، برای بقا بجنگید.

 

موضوعی که خیلی اهمیت دارد شکار دایناسورهاست، شما باید یاد بگیرید که چگونه دایناسورها را شکار کنید و از همه مهم تر این که چگونه آن ها را رام کنید زیرا رام کردن دایناسور ها و موجوداتی مثل ماموت های پشمی، سوار شدن بر بال های Pterodactylus و حتی سواری گرفتن از تی رکس ها اصلا و ابدا شوخی بردار نیست! فرض کنید شما در آبهای جزیره به یک بزرگ دندان برخورد کنید؛ یا باید یاد بگیرید که بکشید یا به وسیله دندان های تیز و برنده آن ریز ریز شوید.

 

Ark: Ultimate Survivor Edition

5/5 - (4 امتیاز)
0
برچسب ها :
نویسنده مطلب علی شریفی

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های پرشین میزبان