بهترین وی پی ان سال 2022

02 مه 2022
4.3/5 - (148 امتیاز)

قطعا شما به دنبال بهترین و ایمن ترین فیلتر شکن هستید و برای انتخاب ساعت ها وقت میگذارید. ما در اینجا به شما بهترین ها با ویژگی های خوب و بد انها را معرفی و بررسی میکنیم و همه چیز را درباره آنها به شما میگوییم. ما هم فیلترشکن های رایگان هم فیلترشکن های غیر رایگان را بررسی میکنیم تا شما در نهایت بهترین وی پی ان سال 2022 برای کاربری خود برگزینید. با بخش جدید ترین های روز دنیا پرشین مگ همراه باشید.

چگونه بهترین سرویس vpn  را برای خود انتخاب کنیم؟

رمزگذاری قوی

اولین موردی که به ان اشاره شد رمزگذاری بود .کاربر برای استفاده از یه سرویس باید اول امنیت را چک کند امنیت جز مهم ترین مسائل است برای همه اهمیت زیادی دارد پس باید بالا ترین امنیت را انتخاب کنیم تا برای اطلاعات شخصی ما مشکلی پیش نیاید .

سرعت بهترین وی پی ان سال 2022

بعد از امنیت برای ما مهم ترین مولفه سرعت است. هدف تمامی فیلتر شکن ها جذب کاربر بیشتر بوده و کاربران برای خرید یا نصب یک سرویس به سرعت ان هم توجه می کنند زمانی که سرعت ان بالا باشد برای فرد قابل احترام است از ان استفاده می کند بهترین پیشنهاد برای شما express  است که بالا ترین سرعت دارد اتصال آن مربوط به کشور های استرالیا و ایالت متحده است.

سرورها

شما زمانی که از وی پی انی استفاده میکنید به کشور های مختلف وصل میشوید و بیشتر وقت ها شده بخاطر شلوغی در سرور ها باعث شده دنبال وی پی ان دیگری باشید تا کارتان راه بیفتد. چند سرور در جهان وجود دارند که با بالا ترین سرعت ممکن وصل میشوند یعنی به مدت چند ثانیه از زمانی که شما کیلیک میکنید  فقط چند ثانیه برای اتصال نیاز دارد که پشنهاد من به شما express است که در رتبه بالا قرار دارد در سال 2022 بیشترین فروش را داشته. در ادامه مقاله بهترین وی پی ان های سال 2022 را به شما معرفی خواهیم کرد.

این موارد جز مهترین موارد برای نتخاب صحیح سرویس وی پی ان هستند که باید به انها توجه شود

اما یکی دیگر از بهترین وی پی ان ها رد جهان که دارای حفظ امنیت خصوصی و سرعت بالا است.

بهترین فیلتر شکن های {غیر رایگان} سال 2022

 

اپلیکیشن VPN Chi

VPN Chi

 

این اپلیکیشن به صورت کامل فارسی است و همین طور قابلیت دریافت سرور ها به صورت انلاین رو داره همین طور قابلیت پشتیبانی فارسی 24 ساعته از طریق خوده اپلیکیشن میسر است. وی پی ان چی قابلیت اتصال با هر اینترنتی از هر اپراتوری رو داره. اپلیکیشن VPN Chi بدون محدودیت در پهنای باند و حجم و سرعت می باشد. برای تهیه اشتراک و دانلود و نصب اپلیکیشن به پشتیبانی VPN Chi در تلگرام پیام بدید.

ارتباط با VPN Chi

 

Vpnexpress

بهترین وی پی ان سال 2022

وی پی ان اکسپرس به عنوان یکی بهترین ابزار ها معرفی شده و میلیون ها انسان از این وی پی ان استفاده می کنند. از مهم ترین قابلیت های این برنامه پایدار بودن شبکه و سرعت ان است که توجه زیادی از کاربران را جلب کرده. نکته قابل توجه این نرم افزار این است که در زمان راه اندازی dns امنیت بالایی دارد.

Hotspot shield

بهترین وی پی ان سال 2022

این وی پی ان رتبه پنجم را بین بقیه وی پی ان ها در سال 2022 داشته اما از نظر سرعت اتصال و دسترسی نامحدود کیفیت بالایی به کاربران ارائه داده است. کشور های اروپایی و آمریکایی نیز هات شیلد را جزو بهترین وی پی ان سال 2022 میدانند. هات اسپات شیلد پشتیبانی اختصاصی دارد که در صورت مواجه با مشکل سریع به شما پاسخ می دهند.

Hidemyass

بهترین وی پی ان سال 2022

این وی پی ان در 190 کشور جهان امکان استفاده دارد و اتصالات سریع و امینت کاربر را حفظ کرده تا اطلاعات کاربر درحال استفاده در خطر نباشد مشکلی برای آنها پیش نیاید.

Strongvpn

بهترین وی پی ان سال 2022

سرعت بالا و امینیت بالا از ویژگی های این نرم افزار است که به شما این امکان را می دهد در زمان استفاده با مشکلاتی مثل قطع شدن و… مواجه نشوید.

Cyberghost

بهترین وی پی ان سال 2022

کاربران در زمان استفاده از این فیلتر شکن اظهار کردن نمره ای بالا در رابطه با حفظ حریم خصوصی کاربر و سرعت سریع برای اتصال را میگیرد. در این زمینه گفتند سرعت اتصال این فلیتر شکن باعث شده حتی در زمان قطع شدن دوباره به سرعت وصل شود کاربر ساعت ها منتظر نباشد.

Nordvpn

بهترین وی پی ان سال 2022

قبلا طرفدران زیادی داشت یعنی در سال 2019کاربران خود را از دست داد. در اواخر سال 2019 بروز رسانی جدید برای این فیلتر شکن به بیرون عرضه کرد که باعث شد در سال 2022 بیشترین بازدید را بخورد . در این بروز رسانی امنیت و سرعت این وی پی ان ارتقا یافت. پشتیبانی این نرم افزار 24 ساعته بوده در هر زمان اگر به مشکل برخوردید میتوانید با آن ها صحبت کنید مشکل را برطرف کنید.

در سال 2022 وی پی ان هایی با کیفیت بالا تری به بیرون عرضه شد که رایگان هم بوده نیازی به خرید نداشتند.

Windscribe vpn

بهترین وی پی ان سال 2022

بعضی از ویژگی های این وی پی ان ضعیف کار میکند اما در حالت کلی مشکلی ندارد جز بهترین ها قرار دارد هم در امنیت و هم در سرعت این موارد توسط متخصصان بررسی شده و مورد تایید انها قرار گرفته در سال 2022 بروز رسانی جدید برای این فیلتر شکن به بیرون عرضه شد و تمامی مشکلات ان حل شد . یکی از بزرگ ترین قابلیت های این نرم افزار این است که محدودیت خیلی کمی دارد در ماه 10 گیگابایت را عرضه میکند و این ویژگی باعث شده تا جز بهترین وی پی ان در سال 2022 قرار بگیرد.

Protonvpn

بهترین وی پی ان سال 2022

شرکت این فیلتر شکن در سوئیس بنا شده است و یکی از محبوب ترین هاست که dns  این فیلتر شکن از دو پروتکل پشتیبانی میشود و در نسخه رایگان میتوانید در سه نقطه وصل شوید ایالات متحده . هلند. ژاپن است که صورت بالایی در اتصال دارد می توانید یک منطقه را انتخاب کنید به صورت متصل شوید.

Tunneibear

بهترین وی پی ان سال 2022

یکی دیگر از فیلتر شکن های رایگان و با کیفیت tunnebear  است که در سال 2022 بازدید زیادی داشته و یکی از مزیت های قابل توجه این فیلتر شکن امن بودن آن بود. اما یکی از مشکلات بزگ این است که نسبت به بقیه وی پی ان ها کمتر سرویس می دهد یعنی فقط  500مگابایت در ماه به شما ارائه خواهد داد. اگر با بقیه فیلتر شکن ها ها مقایسه کنیم این مورد خیلی ضعیف است. یکی از مواردی که شما وادار به نصب می کند تبلغ زیاد از این نرم افزار است که باعث شده کاربران زیادی به مدت کوتاه این را نصب کنند ولی زود پشیمان شدند.

Zoogvpn

بهترین وی پی ان سال 2022

یکی از پیشنهاد های من به شما zoogvpn است بخاطر سرعت بالا در وصل شدن است که کیفیت های بالایی دارد و طرفداران زیادی در سال 2019 پیدا کرده در سال 2022 بروز رسانی جدید داده.

Ipvanishvpn

بهترین وی پی ان سال 2022

برای انتخاب اخر وی پی ان Ipvanishvpn را پشنهاد میکنم که کیفت بالایی دارد اما نه به اندازه بقیه موارد معرفی شده. این وی پی ان از امنیت بالایی برخوردار است و از رسیدن اطلاعات شما به دست افراد ناشناس جلوگیری میکند. این برنامه اتصال شما به اینترنت یا فعالیت شما را ثبت نخواهد کرد.

در اخر به شما پیشنهاد میکنم اگر قصد داشتید سرویس وی پی ان برای خودتان بخرید به نکات گفته شده در مقاله توجه کنید تا خودتان راحت تر باشید به مشکلی برنخورید. ممنون که تا انتهای مقاله همراه ما بودید.

4.3/5 - (148 امتیاز)
0
نویسنده مطلب علی شریفی

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های پرشین میزبان