بهترین هدفون های گیمینگ (واقعیت صدا را بهتر درک کنید)

06 مه 2022
5/5 - (3 امتیاز)

خرید یکی از بهترین هدفون های گیمینگ می‌تواند تاثیر بسزایی در تجربه گیمینگ شما داشته باشد. چه بخواهید در بازی با موسیقی جلوه‌های صوتی غرق شوید و چه بخواهید صدای پای هر دشمن را بشنوید تا بدانید کجا پنهان شده اند. پس داشتن یکی از بهترین هدفون های گیمینگ میتواند عاملی تاثیر گذار بر تجربه گیمینگ شما شود. در سری معرفی ابزار های مربوط به گیمینگ در مقاله ای به موس های گیمینگ اشاره کردیم حالا با بخش بازی و سرگرمی پرشین مگ با ما باشید تا یک مورد دیگر را بشما معرفی کنیم؛ بله! بهترین هدفون های گیمینگ.

در هنگام خرید شما باید به کیفیت ساخت کلی نگاه کنید، ببینید چقدر راحت هستند،  کیفیت صدای آنها چگونه است توجه کنید در صورت نیاز میکرون آنها را بررسی کنید. ما تعداد زیادی هدفون را مورد بررسی قرار داده ایم و در ادامه لیستی  برای خرید بهترین هدفون های گیمینگ به شما ارائه داده ایم.

Astro A50 Gen 4 Wireless

معرفی بهترین هدفون های گیمینگ

هدفون A50 Gen 4 Wireless 2019،  یکی از بهترین هدفون های گیمینگ است که ما بررسی کرده ایم. این هدفون تناسب و راحتی بسیار بالایی برای جلسات گیمینگ طولانی دارد و دارای کیفیت ساخت مطلوبی و بادوامی نیز هست. سیستم اتصال بی سیم این هدفون بسیار قدرتمند و سریع است و شما ذر هنگام استفاده با تاخیر و لگ مواجه نمی‌شوید.

میکروفون این هدفون عملکرد راضی کننده ای دارد بنابراین صدای شما حتی یا همراهی کمی نویز پس زمینه نیز کامل و واضح به نظر می‌رسد. این هدفون ها پروفایل صدای بسیار خنثی ای دارند، اما شما با کمی شخصی سازی اکولایزر در بخش باس میتوانید صدای ای زنده تر از این هدفون بشنوید. اما اگر شما نیازمند به شخصی سازی بیشتر هستید، یک اپلیکیشن نیز همراه این هدفون عرضه شده که به شما قابلیت کنترل حرفه ای اکولایزر و تنظیمات سفارشی صدا را می‌دهد .

متاسفانه، بر خلاف Arctis 7 + یکی دیگر از هدفون های گیمینگ شرکت SteelSeries، این هدفون از از قابلیت virtual surround sound  پشتیبانی نمیکند و نمی‌تواند ترجمه صوتی درگیر کننده ای را به شما بدهد. همچنین، اگر تصمیم به متصل کردن این هدفون به PS5 را دارید، باید یک دانگل جدا برای این هدفون خریداری کنید. اگر چه این هدفون کاملا با PC سازگار است و یکی از بهترین هدفون های گیمینگ بود که ما تست کرده ایم.

Logitech G PRO X

 معرفی بهترین هدفون های گیمینگ

اگر در هنگام خرید بهترین هدفون های گیمینگ عمر باتری فاکتوری مهم برای شما است، هدفون Logitech G PRO X WIRELESS LIGHTSPEED می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.  میکروفون این هدفون کنترل نویز ضعیف تری نسبت به Astro A50 Gen 4 Wireless 2019  دارد، که باعث می‌شود برای استفاده در محیط پر سرو صدا مناسب نباشد، اما باتری آن ها برای استفاده طولانی تا 24 ساعت شارژ نگه میدارد. این هدفون یک پروفایل صدای  متعادل با کمی باس بالا دارد که می‌تواند به تجربه گیم های اکشن لذت بیشتری ببخشد.

اپلکیشن این هدفون همچنین شامل اکولایزر  صوتی پیشرفته و  تنظیمات پیشفرض است که می‌توانید از آن‌ها برای سفارشی کردن صدای هدفون خود استفاده کنید. میکروفون کیفیت ثبت صدای بالایی دارد و آن‌ها یک اتصال USB به کنسول یا کامیپوتر شما متصل میشود.

اگر بدنبال یکی از بهترین هدفون های گیمینگ برای PC با میکروفون قوی و باتری قدرتمند هستید، حتما این هدفون در گزینه های خرید خود قرار دهید.

Astro A40 TR Headset + MixAmp Pro

معرفی بهترین هدفون های گیمینگ

هدفون Astro A40 TR Headset یکی از بهترین هدفون های گیمینگ سیم داری است که ما بررسی کرده ایم. شما می‌توانید این هدفون را ردر دو نسخه  PS۴ یا Xbox One خریداری کنید. این هدفون همچنین همراه MixAmp عرضه می‌شود، که قابلیت هایی مانند کنترل ترکیب کانال، پیش تنظیمات اکولایزر، و حجم صدا را در حین بازی ارائه می‌دهد.  این هدفون دارای  تناسب خوب همراه با لایه گذاری بسیار است و هنگام استفاده احساس خوبی می‌دهد.

این هدفون دارای سری قابل تعویض برای بلندگو ها است، و شما می‌توانید با خرید سری های متفاوت استایل متفاوتی به هدفون خود بدهید. به لطف طراحی پشت باز این هدفون، قابلیت شنیدن صدای بیرون از هدفون نیز وجود دارد و به شما تجربه صوتی خوبی را عرضه میکند. همچنین دارای یک پروفایل صوتی گرمی است و صداها و افکت ها را در هنگام بازی به خوبی پخش می‌کند .

میکروفون این هدفون کار فوق‌العاده ای هنگام ثبت صدا انجام می‌دهد و می‌تواند صدای شما را از نویز پس‌زمینه جدا کند تا به وضوح شنیده شوید. متاسفانه، آن‌ها به خاطر طراحی پشت باز خود، صدای زیادی خارج از هدفون پخش می‌کنند و دیگران در اطراف شما حتی در یک محیط نسبتا پر سر و صدا هم می‌توانند صدای آن را بشنوند. آن‌ها همچنین صدای پس‌زمینه زیادی را نیز مسدود نمی‌کنند. اما اگر می‌خواهید در فضاهای نسبتا ساکت مثل مثل خانه بازی کنید، این هدفون یکی از بهترین هدفون های گیمینگ با سیم است.

SteelSeries Arctis 7X Wireless

معرفی بهترین هدفون های گیمینگ

هدفون SteelSeries Arctis 7 X Wireless بی شک یکی از بهترین هدفون های گیمینگ  مناسب برای کنسول Xbox است. شما ممکن است این هدفون را به دیگر هدفون ها ترجیح دهید مخصوصا اگر یک Xbox داشته باشید زیرا این هدفون می‌تواند به صورت بی‌سیم به این کنسول‌ها متصل شود. دانگل این هدفون یک اتصال بی سیم بدون تاخیر را برای شما فراهم می‌آورد، بنابراین شما هنگام بازی کردن لگ و تاخیر احساس نخواهید کرد.

پروفایل صدای پیش‌فرض این هدفون بسیار بزرگ است، که می‌تواند به زنده کردن افکت های صوتی مانند انفجار در بازی‌های اکشن کمک کند. همچنین می‌توانید پروفیل صدای این هدفون را شخصی سازی کنید. همچین این هدفون با یکبار شارژ باتری ۲۳ ساعت باردهی باتری دارد، بنابراین شما نیازی به شارژ مجدد آن‌ها ندارید، و می‌توانید از آنها به صورت مداوم استفاده کنید. میکروفون این هدفون عملکرد مطلوبی دارد و برای بازی در هر محیطی مناسب هستند. متاسفانه این هدفون صدا های خارجی را به شکل کلی حذف می‌کنید و نمی‌توانید صدای بیرون را بشنوید.

طراحی هدبند کشیده این هدفون باعث می‌شود که به صورت عادی مناسب همه سر ها نباشد و برای قرار گیری در بعضی از سرها نیازمند به کمی تنظیم کردن است. اگر شما دنبال بهترین هدفون های گیمینگ بی سیم هستید، این می‌تواند بهترین گزینه باشد.

Razer Kaira Pro Wireless

معرفی بهترین هدفون های گیمینگ

اگر به دنبال بهترین هدفون های گیمینگ هستید که بلوتوث و همچنین  اتصال بی سیم به Xbox  را پشتیبانی کنند، هدفون Razer Kaira Pro Wireless for Xbox می‌تواند یکی از بهترین انتخاب ها  برای شما باشد. .

در مقایسه با هدفون SteelSeries Arctis 7 X Wireless ، پروفایل صدای کم تری دارد، اما از بلوتوث پشتیبانی می‌کند، بنابراین شما می‌توانید موسییقی خود را از گوشی و صوت بازی را از Xbox به صورت هم زمان بشنوید. در حالی که صدای این هدفون ضعیف تر و خشن است، اپلکیشن آن از اکولایزر صوتی پیشرفته و قابلیت سفارشی سازی تنظیمات پشتیبانی می‌کند. این هدفون ها همچنین راحت و خوش ساخت هستند و باتری آن توان ۱۹ ساعت پخش محتوا دارد.

SteelSeries Arctis 1 Wireless

معرفی بهترین هدفون های گیمینگ

اگر می‌خواهید کم‌تر از ۱۰۰ دلار برای یکی از بهترین هدفون های گیمینگ هزینه کنید، مدل Arctis 1 از شرکت SteelSeries بهترین هدفونی است که ما در این محدوده قیمت می‌توانیم پیشنهاد کنیم. این هدفون ها فقط به صورت بی سیم متصل می‌شوند و  می‌توانند یک تجربه گیمینگ بدون تاخیر صدا را برای شما فراهم کنند.

این هدفون همچنین دارای یک باتری قوی با توان 25 ساعت پخش بدون توقف است. این هدفون دارای پروفایل صدایی  گرم هست و باعث می‌شود که تجربه لذت بخشی از بازی عای مختلف داشته باشید.همچنین اپلکیشن این هدفون دارای یک اکولایزر حرفه ای است و تعدادی تنظیمات پیش فرض دارد که می‌توانید از آن‌ها برای تنظیمات هدفون خود استفاده کنید. میکروفون این هدفون نیز کیفیت‌ صدای مطلوبی دارند و در جلسات گیمینگ دوستان شما صدای شما را با وضوح و کیفیت‌ می‌شنوند.

جنس بدنه این هدفون ها از پلاستیک است و کیفیت‌ بالایی ندارد که نقطه ضعف این هدفون حساب می‌شود. به طور کلی، اگر به دنبال یکی از بهترین هدفون های گیمینگ با قیمت مناسب هستید، این هدفون دارای ارزش خرید بالایی است.

Logitech G432

معرفی بهترین هدفون های گیمینگ

اگر شما قصد خرید یکی از بهترین هدفون های گیمینگ بازار را قیمت بسیار کم دارید، هدفون Logitech G432 بهترین انتخاب برای شما هست. برخلاف هدفون بی‌سیم Arctis 1 از شرکت SteelSeries ،  این هدفون سیمی است و شما تنها می‌توانید از آن‌ها با سیم استفاده کنید. اما آن‌ها به طور کلی مشابه عمل می‌کنند و معمولا برای کم‌تر از ۵۰ دلار به فروش می‌رسند. میکروفون این هدفون نیز راضی کننده هست و نویز کمی را ضبط می‌کند.

همچنین این هدفون توسط پورت USB متصل می‌شود و باعث یک تجربه صوتی بدون تاخیر می‌شود. شامل ذکر است که این هدفون اتصال به کنسول Xbox را پشتیبانی نمی‌کند. پروفایل صوتی این هدفون نیز متعادل نیست، ولی اپلکیشن همراه آن شامل اکولایزر صوتی و قابلیت سفارشی سازی صدا است.

5/5 - (3 امتیاز)
0
نویسنده مطلب علی شریفی

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های پرشین میزبان