crysis 4 – انتشار بازی کرایسیس 4

03 فوریه 2022
5/5 - (1 امتیاز)

 

crysis4 - کرایسیس 4

Crysis 4 اخیرا از سوی شرکت Crytek به صورت رسمی معرفی شده است.

Crysis 4 یک پروژه بزرگ است زیرا کرایتک چندی پیش یک آگهی برای استخدام منتشر کرد. این شرکت قصد دارد افرادی را استخدام کند که آینده شرکت را بسازند. این بازی جدید در مجموعه علمی تخیلی و شوتر اول شخص در مراحل اولیه ساخت قرار دارد. به همین دلیل مدت زیادی تا اتمام و عرضه آن وجود دارد.

 

پس از انتشار یک تصویر در شبکه اجتماعی (BilliBilli) کشور چین ناگهان باعث شد که طرفدارهای سری بازی Crysis به در حال ساخت بودن کرایسیس 4 پی ببرند، شرکت (Crytekبه‌ صورت رسمی با پخش یک تیزر تریلر کوتاه سراغ تایید وجود قسمت چهارم رفت. در بازی Crysis 4 یک میدان جنگ جدید با تمرکز روی فناوری نانو انتظار مخاطب را می‌ کشد.

 

اکنون حدود 9 سال از عرضه‌ بازی Crysis 3 می‌ گذرد و بالاخره زمان رونمایی از بازی Crysis 4 فرا رسیده است. البته که طی چندین و چند ماه اخیر گیمرها باتوجه‌ به عرضه‌ Crysis Remastered Trilogy برای کامپیوتر های شخصی و کنسول‌ های نسل 8 به رونمایی از کرایسیس 4 امیدوار شده بودند. به تیزر رسمی پخش‌ شده توسط کرایتک میپردازیم:

 

Crysis Trilogy Remastered برای سخت‌ افزارهای فعلی منتشر شد که شامل ویژگی‌ هایی مانند: سیستم نورپردازی جدید، افزایش کیفیت بافت‌ ها و ری‌ تریسینگ بود. همچنین بافت‌ های با وضوح 8K هم استفاده شد. نسخه نسل نهم این بازی‌ ها مدتی بعد منتشر شد که فناوری ری تریسینگ را برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری فعال کرد.

 

حال امیدواریم که کرایسیس 4 بهینه‌ تر بوده و بتواند به حرف خود، یعنی شوتر نسل بعدی واقعی، عمل کند. از طرفی انتظارات هم از این مجموعه به شدت بالاست و در حال حاضر هم شوترها چندان خوب عمل نکرده‌اند. با وجود اینکه (Halo) بسیار عرضه خوبی داشت ولی عناوینی مثل ندای وظیفه: ونگارد (Call of Duty: Vanguard) و بتلفیلد (Battlefield 2042) اصلا عرضه خوبی نداشته و طرفداران سبک شوتر را نا امید کردند.

Crysis4

کرایسیس 4 در مراحل اولیه ساخت قرار دارد با اینحال امیدواریم در زمان عرضه خوب عمل کرده و بتواند توجه طرفداران سبک شوتر اول شخص را به خود جلب کند. به هر حال این مجموعه در گذشته هم موفقیت بسیار زیادی داشته و باید از تجربیات خود استفاده کند.

منتظر انتشار اطلاعات بیشتر در مورد بازی Crysis 4 باشید.

5/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :
نویسنده مطلب علی شریفی

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های پرشین میزبان