فیلم Call of Duty

02 فوریه 2022
4.4/5 - (52 امتیاز)
dwayne johnson

راک (Dwayne Johnson) اخیرا اعلام کرده بود که قرار است در فیلمی حضور داشته باشد که بر اساس یک ویدیو گیم بزرگ به نام Call of Duty ساخته می‌ شود و طبق گزارش های جدید  به نظر میرسد او یکی از بازیگران فیلم بازی معروف کالاف دیوتی خواهد بود.

 

اوایل این ماه بود که (Dwayne Johnson) در مصاحبه ای با (Men’s Journal) اعلام کرد که در حال کار بر روی یکی از بزرگ‌ ترین و هیجان انگیزترین پروژه‌ های مربوط به بازی‌ های ویدئویی است که بر پرده سینما نمایش داده خواهد شد.

 

او دراین باره گفت: ((ما میخواهیم یکی از بزرگترین و خفن ترین بازی های ویدیویی را به سینما بیاوریم; اثری که سال ها مشغول تجربه آن بودم. برای ارایه آن به طرفدارهای سراسر دنیا بسیار هیجان زده ام )). اکنون بنابر اعلام منابع نزدیک به سایت خبری Giant Freakin Robot ظاهرا اقتباس سینمایی مورد بحث همان فیلم Call of Duty هست.

 

فیلم کالاف دیوتی

 

به نقل از هایپر کلابز: نخستین اثری که کمپانی Blizzard منتشر کرد یک انیشمین به نام Skylanders بود که ایده آن از یک بازی به همین نام گرفته شده بود که این انیمیشن داستان یک جزیره شناور رویایی بود که در آن زندگی زیبا و رویایی برای ساکنین وجود داشت. این انیمیشن توانست از سال 2011 که پخش ان شروع شد 250 میلیون دلار فروش داشته باشد و یک سریال انیمیشن تقریبا موفق باشد. این کمپانی در مورد فیلم Call of Duty گفته است که این بازی یکی از بزرگترین بازی هایی است که اکنون در تمام دنیا مردم با آن آشنایی دارند و اگر ما بخواهیم نسخه سینمایی انرا بسازیم باید به نکات بسیار زیاد و ریزی توجه کنیم به همین دلیل تولید این فیلم کار خیلی آسانی نخواهد بود. این کمپانی زمان ساخت نخستین قسمت از این فیلم را سال 2018 و یا 2019 تخمین زده است.

حال که مایکروسافت کمپانی Blizzard و Activision به طور کامل خریداری کرده است باید دید که کار ساخت فیلم به کجا کشیده میشود.

 

call of duty movie

 

درحال‌ حاضر معلوم نیست که این اقتباس سینمایی چه داستان و حال‌ و هوایی خواهد داشت. نظر به اینکه نخستین بازی مجموعه‌ Call of Duty در جنگ جهانی دوم جریان داشت و نسخه‌ های بعدی سراغ جنگ‌ های مدرن و آینده رفتند. گزینه‌های زیادی در دسترس خواهد بود. گفته می‌شود که دواین جانسون مشغول مذاکره برای نقش‌آفرینی در این فیلم است ، اما معلوم نیست که در نقش چه کاراکتری ظاهر می‌شود.

 

 

4.4/5 - (52 امتیاز)
0
برچسب ها :
نویسنده مطلب علی شریفی

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های پرشین میزبان