پیکی بلایندرز فصل 6 – Peaky Blinders Season 6

04 فوریه 2022
5/5 - (2 امتیاز)

peaky blinders

– هر چیزی که باید درباره فصل 6 این سریال جذاب بدانیم.


خبر خوب برای طرفداران پسران بد بیرمنگام، فصل ششم و آخر (Peaky Blinders) به ​​طور پیوسته نزدیک‌ تر می‌ شود. پس از تأخیر طولانی در تولید ناشی از بیماری همه گیر، سرانجام فصل ششم (Peaky Blinders) قبل از انتشار در سال 2022 منتشر شد. تامی شلبی کیلیان مورفی و خانواده اسلحه‌ بازش بر می‌ گردند و در فصل آخر خود با دشمنان بزرگ‌ تر و بدتر از همیشه روبرو می‌ شوند.

تماشاگران آخرین بار تامی را دیدند که با رویاهای همسر مرده‌ اش، اسلحه‌ ای را به سر خود گرفته بود.

 

بنابراین، فصل 6 پیکی بلایندرز، رهبر اوباش را که به تاجر تبدیل شده است، به کجا خواهد برد، و چه چیزی با (آخرین معامله) این باند مرتبط است؟ در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد فصل آخر آینده بدانید.

 

هنوز تاریخ تایید شده ای برای انتشار فصل 6 (Peaky Blinders) وجود ندارد، اما تایید شده است که امسال روی صفحه نمایش ما خواهد آمد. در توضیح تریلر در کانال یوتیوب بی‌ بی‌ سی تنها آمده است که: (به زودی عرضه می‌ شود).

 

هیچ تأییدی در مورد اینکه دقیقاً چند قسمت باید انتظار داشت وجود ندارد، اما اگر با الگوی فصل پنجم مطابقت داشته باشد، حداقل می‌ توانیم منتظر شش قسمت باشیم.

 

حال با ما همراه شوید که تریلر این سریال جذاب را تماشا کنیم.

– چه کسانی در فصل ششم پیکی بلایندرز حضور دارند؟


کیلیان مورفی نقش اصلی تامی شلبی را در مقابل اسوالد موزلی، تبهکار سام کلافلین پس از یک سوء قصد نافرجام در فصل 5 بازی خواهد کرد.

 

دیگر بازیگران بازگشته عبارتند از: تام هاردی در نقش رهبر اوباش یهودی الفی سولومونز، پل اندرسون در نقش آرتور شلبی، سوفی راندل در نقش آدا تورن، هری کرتون در نقش فین شلبی، آنیا تیلور جوی در نقش جینا گری و مایکل گری از فین کول.

 

متأسفانه درگذشت هلن مک‌ کروری به این معنی است که پولی گری به نمایش باز نخواهد گشت.

 

– از فصل 6 این سریال چه انتظاری میرود.


این تریلر پر از تصاویر جنگ جهانی دوم، از جمله پرچم ها و نشان های مختلف نازی است.

 

قبلا شاهد بودیم که تامی در فصل 5 با حزب نازی درگیر شده است، بنابراین واضح است که وقایع جنگ جهانی دوم احتمالا نقشی کلیدی در فصل آخر بازی خواهند کرد.

 

خالق پیکی بلایندرز، استیون نایت، در مصاحبه ای با مجله امپایر تایید کرد که فصل ششم (به جنگ جهانی دوم و فراتر از آن خواهد رفت).

 

به غیر از این، از تریلر می‌ توانیم ببینیم که اسلحه‌ های بیشتری وجود خواهد داشت، خیابان‌ های تیره‌ آلود بیشتری قدم می‌ زند و شب‌ های تاریک تری برای آرتور شلبی وجود خواهد داشت.

 

به نظر می رسد آدا تورن بیشتر وارد یک نقش اکشن می شود که در چندین موقعیت با یک تفنگ دستی دیده می شود.

 

در صداپیشگی، تامی شلبی همچنین به خانواده می‌ گوید که این “آخرین معامله” “پایان ما” خواهد بود، که بر ریسک‌ های بالای فصل آخر سریال تاکید می‌ کند.

– نحوه تماشا فصل ششم پیکی بلایندرز


برای تماشای بی‌ بی‌ سی iPlayer در دسترس خواهد بود، اما مشخص نیست که آیا همه قسمت‌ ها به طور همزمان حذف می‌ شوند یا اینکه به صورت هفتگی منتشر خواهند شد.

 

هم BBC iPlayer و هم Netflix هر پنج فصل Peaky Blinders را تا به حال دارند، بنابراین می‌ توانید قبل از شروع فصل ششم و آخر در اواخر سال جاری، درام الهام‌ گرفته از باند را دنبال کنید.

5/5 - (2 امتیاز)
0
برچسب ها :
نویسنده مطلب علی شریفی

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های پرشین میزبان