بتمن 2022: تریلر، تاریخ انتشار، بازیگران و هر آنچه که باید بدانید.

03 مارس 2022
5/5 - (4 امتیاز)

batman 2022

 

– بتمن بزرگترین کارآگاه جهان به پرده بزرگ سینما بازمی گردد.


بتمن از نظر ابرقهرمانان مدت‌ ها مورد علاقه مردم بوده است، از نمایش تلویزیونی اصلی در دهه 1960 تا سه گانه معروف کریستوفر نولان شوالیه تاریکی، بتمن تسلط خود را حفظ کرده است. و اکنون این تاریخ با بتمن ساخته مت ریوز در حال گسترش است. جدیدترین بازیگری که به این سریال می آید، بازیگر معروف رابرت پتینسون به عنوان شخصیت اصلی است. زمانی که این پروژه برای اولین بار در ماه مه 2019 اعلام شد، سر و صدای زیادی در مورد اینکه آیا بازیگر سابق گرگ و میش می تواند کفش های تاریک و غم انگیز خفاش را پر کند، به وجود آمد، اما با اکران فیلم به زودی زمان شک و تردید به پایان رسیده است. در اینجا همه چیزهایی که تاکنون درباره The Batman می دانیم، از جمله تاریخ انتشار، تریلر، بازیگران و غیره آورده شده است.

 

– تاریخ انتشار The Batman چه زمانی است و کجا می توانید آن را تماشا کنید؟


در ایالات متحده، تاریخ اکران The Batman 4 مارس 2022 است. این فیلم بلافاصله در یک سرویس استریم همراه منتشر نخواهد شد، که در دنیای پسا کووید یک چیز عجیب است. برادر وارنر تایید کرده است که می توانید فیلم را 45 روز پس از تاریخ اکران در سینماها پخش کنید. بنابراین ما می توانیم بتمن را در HBO Max در 18 آوریل 2022 ببینیم.

 

آیا بتمن یک داستان اصلی خواهد بود؟


به گفته کارگردان مت ریوز، داستان در دومین سال از دوران بروس وین به عنوان بتمن اتفاق می افتد. بنابراین ما شاهد انتقال از بروس وین جوان بی گناه به بتمن مرگبار نخواهیم بود. این فیلم بر روی یک سری قتل هایی تمرکز دارد که در اطراف شهر گاتهام اتفاق می افتد. خلاصه داستان رسمی به شرح زیر است:

 

(بتمن یک فیلم هیجان‌ انگیز و اکشن است که او را در سال‌ های اولیه زندگی‌ اش به تصویر می‌ کشد، در حال تقلا برای متعادل کردن خشم و عدالت در حین بررسی یک راز نگران‌ کننده که گاتهام را به وحشت انداخته است. رابرت پتینسون تصویر خام و شدیدی از بتمن به عنوان یک هوشیار سرخورده و نا امید ارائه می دهد که با این درک بیدار شده است که خشمی که او را فرا می گیرد، او را بهتر از قاتل زنجیره ای بی رحمی که شکار می کند، نمی کند.)

 

خوشبختانه برادران وارنر تریلر های خوبی برای این فیلم منتشر کرده است. با تیزر DCFanDome در آگوست 2020 شروع شد. از آن زمان، تریلر اصلی را نیز داشتیم که 2 دقیقه و 38 ثانیه طول کشید. جدیدترین تریلر که در دسامبر گذشته منتشر شد، شاید هیجان‌ انگیزترین تریلر از همه آنها باشد، و رابطه جوانه زن گربه‌ ای و بتمن را به نمایش می‌گذارد.

تاکنون این فیلم جدید دارای بازیگران امیدوارکننده، بت‌موبیل الهام‌ گرفته از ماشین‌ های عضلانی، و لباس‌ های شیک جدید است. در حالی که در ابتدا همه از بازیگران جدید حمایت نمی کردند، همه تریلرها شگفت انگیز بودند. این فیلم جدید دارای شرورهای زیادی است، یک پایه عالی برای خط داستانی، و یک تیم نویسندگی خوب. با نزدیک شدن به 4 مارس، برای دوز بعدی کارآگاه نابغه آماده شوید و امیدوار باشید که برادران وارنر دیگر ما را نا امید نکند.

 

– بتمن بر چه اساسی ساخته شده است؟


برخی از افراد حدس می زنند که این فیلم جدید بر اساس مجموعه کتاب های مصور The Long Halloween ساخته خواهد شد. از قضا، سه گانه شوالیه تاریکی کریستوفر نولان نیز از عناصر این مجموعه کمیک اقتباس شده است، اما با تغییرات قابل توجهی. داستان اصلی بر اساس مجموعه‌ ای از قتل‌ هایی است که هر ماه در طول تعطیلات اتفاق می‌ افتند، البته از جمله هالووین. مجموعه اصلی کمیک بر روی بتمن به عنوان یک راز و کارآگاه تمرکز دارد، که جنبه‌ای از بتمن است که هنوز در فیلم‌های لایو اکشن ندیده‌ایم. The Long Halloween همچنین تقریبا همه شرورهای اصلی بتمن از جمله نام‌ های بزرگی مانند Joker، Riddler، Two-Face، Poison Ivy، و Catwoman را دارد. این به معنای احتمال زیاد برای بیش از یک فیلم و تعداد زیادی حضور غافلگیرکننده در آینده نزدیک است.

 

4 بتمن

به غیر از رابرت پتینسون، بازیگران با بازیگران سرشناس و با تجربه همراه هستند. زوئه کراویتز دوباره نقش خود را به عنوان زن گربه ای، از تجربه قبلی خود در فیلم لگو بتمن از همه مکان ها، ایفا خواهد کرد. اندی سرکیس که به خاطر کارش در Rise of the Planet of the Apes و Lord of Rings در میان دیگران شناخته شده است، نقش پیشخدمت آلفرد پنی ورث را بازی خواهد کرد.

چند نام برجسته دیگر عبارتند از جفری رایت در نقش جیمز گوردون و کالین فارل در نقش اسوالد کوبلپات که بیشتر با نام مستعارش پنگوئن شناخته می شود. پل دانو ریدلر است که نامش ادوارد نشتون است (به جای ادوارد نیگما مانند داستان های مصور) و رئیس جنایتکار بدنام کارمین فالکون توسط جان تورتورو بازی خواهد شد. در حالی که منابع شایعاتی را در مورد ظاهر شخصیت های شرور مانند جوکر گزارش کرده اند، آنها به طور رسمی در لیست بازیگران قرار نگرفته اند.

 

– نویسندگان و کارگردان فیلم چه کسانی هستند؟


مت ریوز یکی از کارگردانان این پروژه است و کارهای مقدماتی زیادی را برای این پروژه انجام داده است. او تجربه قبلی با شخصیت بتمن از جمله برخی پروژه های آینده مانند سری Batman: Caped Crusader 2023 دارد. ریوز همچنین فیلمنامه را در کنار پیتر کریگ نوشت که در پروژه‌ هایی مانند Hunger Games: Mockingjay Part 1 و 2 نیز کار کرده است.

 

امیدواریم از مطالب لذت برده باشید…  

5/5 - (4 امتیاز)
0
برچسب ها :
نویسنده مطلب علی شریفی

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های پرشین میزبان