فعالسازی SSL سریع و رایگان – حفاظت از حضور آنلاین کسب و کار شما
زمان مطالعه: 2 دقیقه

گواهینامه‌ی SSL (Secure Socket Layer) وظیفه‌ای دارد اطلاعات شما را در برابر هکرها محافظت کند. به عنوان مثال وقتی وارد صفحه‌ی درگاه یک بانک می‌شوید و اطلاعات مهمی را در آن ثبت می‌کنید، SSL از دسترسی مجرمان سایبری به اطلاعاتتان جلوگیری می‌کند. این گواهینامه‌ها نه‌تنها امنیت سایت شما را افزایش می‌دهند، بلکه بهبود سئوی سایت‌تان را نیز تضمین می‌کنند.

حالا بیایید با یک مثال اهمیت داشتن گواهی SSL را برای شما جا بیاندازیم. برای کاهش آمار تصادفات، خودروسازان ماشین‌های ایمن‌تری بسازند و رانندگان با احتیاط بیشتری رانندگی کنند. همینطور در اینترنت، برای کاهش آمار موفقیت حملات سایبری، سایت‌ها اقداماتی را انجام دهند و کاربران نیز حواسشان را بیشتر جمع کنند. استفاده از SSL نه‌تنها امنیت سایت شما را افزایش می‌دهد، بلکه بهبود سئوی سایت‌تان را نیز تضمین می‌کند.

 

نصب SSL

آموزش نصب و فعال سازی SSL رایگان

برای دریافت گواهی SSL رایگان، می‌توانید از Let’s Encrypt استفاده کنید. این سرویس به شما امکان می‌دهد گواهی‌نامه‌ی SSL را به صورت رایگان برای دامنه‌هایتان دریافت کنید. برای این کار، مراحل زیر را دنبال کنید:

 

 

نصب SSL

1.ابتدا به پنل Cpanel رفته و از قسمت Security گزینه SSL/TLS Status انتخاب نمایید .

نصب SSL

2. بعد از ورود به قسمت SSL/TLS Status از داخل منوی دامنه ها، دامنه مورد نظر خود را انتخاب کرده و در مرحله آخر گزینه Run AutoSSL کلیک کرده و بین دو تا پنج دقیقه صبر میکنیم، درصورت وصل نشدن SSL عدم اتصال  DNS  به دامنه می باشد .

 

با این روش، می‌توانید به راحتی گواهی‌نامه‌ی SSL رایگان را برای وب‌سایت‌تان دریافت کنید. این کار به افزایش امنیت و سئوی سایت‌تان کمک می‌کند، حالا می‌توانید با اطمینان بیشتری از امنیت وب‌سایت‌تان بهره‌برید.

حتما بخوانید:  بررسی هاستینگ لینوکس و ویندوز - نکاتی برای انتخاب بهترین گزینه

 

5/5 (1نفر)
از این مطلب خوشتان آمد؟
دیدگاه های کاربران
۰ دیدگاه
هیچ دیدگاهی برای این مقاله ثبت نشده است. اگر تمایل داشتید می توانید از طریق فرم بالا دیدگاه جدیدی ارسال کنید.